V.35

(null)
Dagen efter jag landade i Vancouver åkte jag och shoppade köksgrejer med mina rumskamrater. Vi försökte shoppa secondhand men nästan allt var dyrare än på IKEA…
(null)
Så vi tog bussen till IKEA, åt vegetariska köttbullar 
(null)
Och shoppade massa saker. Dessa tre var alltså de jag skulle bott med. Ole från Tyskland, Briony och Harry från England. Men jag sov som sagt bara där i 2 nätter och har tyvärr inte träffat dessa så mycket efter det.
(null)
Efter shoppingen gick jag på en promenad. Här kan man verkligen se att det hade varit en torr sommar
(null)
Det hänger rätt många såna här gungor i träden, kul tycker jag :)
(null)
Jag gick för att möta upp dessa två. Det är Siri och en tjej som heter Rebecka. Rebecka träffade jag och Siri på flyget till Vancouver. Hon pluggar i Lund i vanliga fall och är också här på utbyte under höstterminen.
(null)
Vi gick till stranden i Kitsilano. Så vackert med bergen i bakgrunden.
(null)
Siri och jag tog ett topp i solnedgången. 
Kanada | |
Upp