Födelsedagstrippen

(null)
Vi åkte till Squamish för att gå en hike som heter Stawamus Cheif. Leden började i skogen. 
(null)
Men ganska snabbt blev det uppför, massa trappor, upp upp
(null)
Det var väldigt fuktigt så blev riktig svettfest för mig
(null)
Glad att få spendera födelsedagen på vandring 
(null)
Upp i dimman 
(null)
Vi undrade om vi skulle få någon utsikt på toppen… The Cheif har tre toppar så vi hoppades att dimman skulle hinna släppa så vi skulle få se något från någon av topparna iaf.
(null)
På första toppen fick vi små glimtar! 
(null)
Mina kompisar sjöng för mig och då var det ett annat sällskap som kom fram och gav mig en liten muffin med ett ljus i! <3 
(null)
Gänget! Emil, Niels, Filip, Malte, Rebecka och jag (+ Siri som tar bilden).
(null)
På andra toppen hade vi utsikt och jag var ännu gladare! 
(null)
<3
(null)
:)
(null)
:D
(null)
Utsikten från tredje toppen var enastående!! 

Megabra dag som avslutades med tacos och öl i Vancouver! (Har dock ingen bild från det) 







Kanada | |
Upp