V.39

(null)
Varje solig dag måste tas vara på. Den här bilden är tagen den 28 september, Siri och jag tog en promenad i Kitsilano.
(null)
Utsikt över downtown och bergen.
(null)
:)
(null)
En annan kväll hade vi vinprovning med våra norska vänner Emil och Niels.
(null)

(null)
Sen var det dags för mig att förbereda mig inför övernattningstrippen som jag skulle ha med skolan. Vi åkte båt till en ö som heter Keats Island. Jag har dessvärre väldigt få bilder från trippen. 
(null)
Det mest spännande jag fick lära mig var hur man hängde upp maten i träden för att skydda den från björnar och andra djur.
(null)
Det var mindre komplicerat än vad jag trodde. 
(null)
Vi hade ett långt rep som vi knöt runt en Sten och slängde över en gren. Sen knöt vi fast en karbinhake och kunde då sätta fast vara påsar med mat i den.
(null)
Man var tvungen att hänga upp allt, inte ens tandkrämen kunde man ha kvar i sin ryggsäck för det kan björnarna lukta sig till.
(null)
Jag hade lite strul med tält som jag skulle låna men det löste sig bra i sista sekund. Jag fick låna en hängmatta av en klasskompis som jag sov i :) 
(null)
Det var lite kyligt.
(null)
Dagen efter gick vi en kort promenad i skogen.
(null)
Vi gjorde en kort meditationsövning och detta var min utsikt 
(null)

(null)
Sen stoppade vi för lunch på en strand.
(null)

(null)
Innan vi tog båten tillbaka till fastlandet kastade vi frisbees amerikansk fotboll. Det märks tydligt att det är en idrottklass;) 
Kanada | |
Upp