V.40

Nu har det varit dåligt uppdaterat här av mig. Men här kommer massa bilder från första veckan i oktober. 
(null)
Det var kanelbullens dag den 4/10 så Siri, Malte och jag köpte en varsin bulle och gick ner till Kitsilano beach och njöt av både bulle, fin utsikt.
(null)
:)
(null)
Löven började få otroligt fina färger!
(null)

(null)
Här är vi på våran första taco-torsdag! Detta har blivit en tradition och nu går vi dit varje torsdag. Det är happy hour mellan 17-19 så då dricker vi billig Bellini och äter god tacos!
(null)

(null)

(null)
På fredagsmorgonen frågade jag Siri om hon ville käka frukost utomhus och hon var snabb på att säga ja!
(null)
Så härligt!
(null)
På fredagar har jag en lektion mellan 14-17 det låter slitsamt för en fredagseftermiddag men vi är utomhus hela tiden och så länge det är bra väder så har det varit härligt! Som denna fredag. Då var jag också glad för jag fick äta halloumi igen!
(null)
Vi tog en liten båttur
(null)
Munskyddet är fortfarande ett måste
(null)

(null)
Det var halloweentider och pumpor överallt 
(null)
Mer fina färger på löven 
(null)

(null)
Minipumpor
(null)

(null)
På söndagen åkte Siri, Emil, Niels och jag till Cypress för att vandra.
(null)
På vägen upp stötte vi på ett flygplans vrak. Det hade legat där i nästan 100 år, de två piloterna i planet hade dessvärre dött i kraschen. 
(null)
På toppen var det fin utsikt över Bowen och Keats Island. Det var på Keats Island som jag var med min klass på övernattningsturen. Det är den lilla ön till vänster i bilden.
(null)

(null)

(null)
Under vinter OS 2010 hade man vissa tävlingar på Cypress mountain. 
(null)
På vägen tillbaka till Vancouver stoppade vi i Stanley Park, jag och Siri tog ett dopp i havet:)
Kanada | |
Upp