Senaste veckan

(null)
Förra måndagen fick jag svar på mitt PCR-test. Det var negativt och jag fick komma ut ur karantänen.
(null)
Det var fint väder så vi var några som passade på att gå på en topptur.
(null)
Jonas tog ett extra åk medan alla andra satt o fika.
(null)
Andreas och Ulrika 
(null)

(null)
Ulrika och Jonas
(null)
Ellika 
(null)
På toppen.
(null)

(null)
Ellika hade precis tvättat sina byxor...
(null)
Jag skulle jobba igen på tisdagen. Vädret skulle bli sämre så jag passade på att köra upp till Låkta på måndagskvällen. 
(null)
Cassandra passade på att vila framför brasan då vi inte hade några gäster:)
(null)
Här är några bilder från en dag då vi får leverans upp till Låkta.
(null)
Vi har inte så stora ytor att lägga allt på så till en början ser det ut såhär.
(null)
Och såhär
(null)

(null)

(null)
Leveransen kommer med bandvagnen för då kan varorna åka i hytten och blir då inte skadade av kylan.
(null)
Cassandra var ledig. Här blåser hon ägg som hon sedan färgade, blev riktigt fint
(null)
Vi var utan gäster på onsdagskvällen och lyckade till det med en varm äppeldrink
(null)
Gott!
(null)
Det blev även filmvisning på Sveriges högst belägna bio! 
(null)

(null)
En annan dag kan det se ut såhär utanför entrén. Detta var i torsdagsmorse, det hade blåst och snöat hela onsdagen så det var bara att börja skotta.
(null)

(null)

(null)
Nu var vi redo för gästerna :)
(null)
En annan kväll var vi också utan gäster. Då passade Ellika och jag på att gå en liten topptur. 
(null)
Vädret vände dock ruskigt fort och så även vi. 
(null)
På långfredagen påskpyntade vi lite mer 🐣
(null)
Jag åkte ner med bandvagnen på eftermiddagen på långfredag. Det skulle vara brädfredag på kvällsåkningen. Dock stängde liften pga för hård vind. Vi var några tappra själar som gick upp och ner i backen några gånger.
(null)
På påskafton åkte Björn och jag till Riksgränsen. Det hade kommit 25 cm nysnö men sikten var dock katastrofal så det blev inte jättemånga åk.
(null)
Sen hann jag med zoommöte med dom här :)
(null)
På kvällen gick Björn och jag upp till en kåta på fjället och lagade mat.
(null)

(null)
Det snöade och blåste ganska kraftigt när vi skulle hem men med pannlampan gick bra att hitta tillbaka. 
(null)
Igår hjälpte jag till att städa i stugbyn i några timmar. Sen på kvällen var det såhär fint! 
Övrigt | |
Upp